onsdag 13 februari 2013

Hittade något gammalt

Man bränner ju en del hjärnceller varje gång man läppjar på gudarnas nektar, så jag letade upp något gammalt som jag skrev en gång, för att påminna mig själv om det, därför ber jag härmed om att få presentera  mina två år gamla åsikter om ett tjugotal whiskies jag satte i mig sist jag var i Skottland. Redan där var jag visst djupt föörälskad i Mr richard Paterson och hans näsa.

Värt att notera är att Dalmore King, Dalmore 12, Dalmore 15, Glenmorangie Quinta Ruban, Ardbeg Alligator och Mackinlays malt nu bor i mitt köksskåp, så om det är någon som vill testa äktheten i mina recensioner är ni så hjärtligt välkomna förbi!


1 kommentar:

Anonym sa...

Tur min käre att du har många celler att bränna bort ännu ett tag. Jag satsar alltid Old Pultney